WSM roboti a hokejová liga

Foto: Jiří Mokrý, hstrebic.cz

23. prosince 2016, 0:05

Redakce eSports.cz

Proč se druhá nejvyšší hokejová soutěž jmenuje WSM Liga? Už druhou sezonu je titulárním partnerem druhé nejvyšší hokejové ligy společnost WSM. Tato newyorská firma vyvíjí a distribuuje finanční software, který usnadňuje práci stovkám obchodníkům na finančních a komoditních trzích. Jejich produkt se jmenuje WSM robot.

Roboti a hokej – jak to jde dohromady?

Při obchodování na finančních trzích je ze všeho nejdůležitější mít tu správnou strategii – stejně jako v hokeji. Pokud se do nějakého obchodu pustíte příliš rychle pod vlivem emocí nebo naopak moc otálíte a dlouho přemýšlíte nad dalším krokem, puk vám vezme soupeř a už se žene do vašeho obranného pásma. Každá špatná reakce může přinést prohru.

Představte si, že by hokej hráli roboti. Nejspíš by to byla docela nudná podívaná. Bezchybné přihrávky, žádné hity, zakázané uvolnění a neexistovaly by ani ofsajdy. Tyhle drobné chybky dělají hokej hokejem. Na finančním trhu nejsou ale vůbec žádané.

Co WSM roboti dělají?

Být vždy ve střehu je těžké. Hokejisti musí být při zápasu dokonale koncentrovaní. Od rozbruslení až po vyhlášení nejlepšího hráče zápasu. Obchodníci na finančních trzích musí ve stejné koncentraci vydržet 24 hodin denně, 5 dní v týdnu. Tak dlouho jsou totiž trhy otevřené a po celou dobu se na nich obchoduje.

Musí umět zareagovat v řádech sekund. Musí okamžitě promyslet správnou strategii a ve správném okamžiku nakoupit nebo prodat. To je pro obyčejného smrtelníka téměř nemožné. A proto jsou zde finanční roboti WSM.

Robotovi jednoduše vysvětlíte strategii – kdy má nakupovat, kdy má prodávat, jak dlouho má čekat a jak rychle má reagovat. A on si jde potom tvrdě za svým.

Roboti a hokejisté mají stejný cíl – vyhrát. Právě proto se stala společnost WSM titulárním partnerem první hokejové ligy. Právě proto to robotům a hokeji spolu tak dobře klape.

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz