V jednom dresu! Hokej a Bohemia budou pět sezon chutnat společně

8. listopadu 12:20

Václav Jáchim

Český hokej spojuje fanoušky všech generací, produkty značky Bohemia jsou zase ve svém oboru jedničkou na tuzemském trhu. Pět sezon teď budou chutnat společně, společnost Intersnack se prostřednictvím značky Bohemia stala partnerem českého hokeje do konce ročníku 2022-23.

Nový fanshop

Vzájemná spolupráce odstartovala už počátkem roku, nyní byla prohloubena. „Dosud jsme byli partnerem reprezentace dospělých, nyní podporujeme i mládežnická národní tým do 16 let, jsme také partnerem Tipsport extraligy," konstatuje Pavel Šercl, generální ředitel společnosti Intersnack pro Českou republiku a Střední Evropu.

Partnerství úspěšné značky s českým hokejem platí na pět let, přínos bude výhodný pro obě strany. Produkty značky Bohemia a český národní sport spojuje tradice, poctivost a vysoká kvalita. „Jsme hrdí na to, že můžeme podporovat náš národní sport. Máme mnoho společného a značka Bohemia k hokeji neodmyslitelně patří. Češi milují hokej, máme radost, že to stejné můžeme říct i o značce Bohemia," konstatuje Helena Mužíková, marketingová manažerka společnosti Intersnack pro Česko a Slovensko.

Původní spolupráce byla postupně rozšířena do současné podoby. „Při jednáních se společností Intersnack jsme se snažili o to, aby se partnerství netýkalo jen dospělého národního týmu. Brand Bohemia se nám hodně líbí, je to lídr na našem trhu. Ve vzájemné spolupráci si vycházíme vstříc," připomíná Jan Obermajerová, předsedkyně představenstva společnosti BPA, jež je výhradním marketingovým partnerem Českého hokeje.

V rámci partnerství značka Bohemia v listopadu odstartuje komunikační koncept #vjednomdresu. Poprvé ho představí při dnešním utkání mezi Českem a Švédskem v rámci turnaje Karjala. Cílem konceptu je spojovat fanoušky a přinášet jim neopakovatelné zážitky přímo na tuzemských stadionech, aby si vychutnali oblíbený sport se svými oblíbenými chipsy. Produkty Bohemia budou při utkáních hojně k dispozici. Prostřednictvím různých soutěží o zajímavé ceny, chce značka Bohemia ukázat, že díky hokej umí spojovat.

"Značka Bohemia chce lidi spojovat, prožívat s nimi celou sezonu při extraligových i reprezentačních zápasech a vychutnávat si tato utkání společně s nimi. Lidé se v dnešní době setkávají stále méně, ale naštěstí máme ještě hokej a naše produkty, takže letos budeme, doufám, všichni "v jednom dresu", dodává ještě ke konceptu Helena Mužíková.

Hokej a produkty značky Bohemia mají hodně podobného. Lépe chutnají, když jsou spolu. Tuto myšlenku bude Bohemia šířit díky rozsáhlému partnerství na extraligových stadionech, reprezentačních utkáních a objeví se i na televizních obrazovkách.

Komunikační koncept #vjednomdresu, který na společné fotografii představují zleva Jana Obermajerová, Pavel Šercl a Helena Mužíková, si vyzkoušejí fanoušci dnešního duelu turnaje Karjala a poté i návštěvníci extraligových stadionů. U speciální fotostěny si mohou udělat společné snímky, které budou posléze zařazeny do soutěže. Tři vybraní výherci získají VIP vstupenky na Carlson Hockey Games – jarní turnaj Euro Hockey Tour v Česku.

RSS | Kontakt | Podmínky užití | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz