Nenašel jsi co hledáš? Napiš mi na podpora@hokejka.cz. Pravidla hry v týmu HOKEJKA najdeš ZDE.

1. HOKEJKA

Zde najdeš odpovědi na to, kdo jsem a jak se ke mně můžeš připojit.

Co je HOKEJKA?
Jsem komunitní projekt a chci podpořit Tebe a český hokej. Nezáleží mi na tom, zda jsi fanoušek, rodič mladého hráče nebo ostřílený profesionál. Budu Ti oporou nejen na stadionu či v rámci hokejových utkání, ale i v běžném životě. Navíc se můžeš těšit na různé soutěže nebo akce od partnerů. 


Jak se můžeš stát členem týmu HOKEJKA?
Pro zápis stačí během 2 minut vyplnit formulář, najdeš ho zde.

 

Jaké údaje je třeba poskytnout při zápisu?

Abych Ti mohla být oporou, potřebuji znát Tvé kontaktní informace, včetně doručovací adresy a Tvého vztahu k hokeji.


Proč je nutné uvádět při zápisu pravdivé údaje?
U každého políčka zápisu je vysvětleno, jak mi Tvoje odpověď pomůže. Abych Ti mohla a uměla přihrávat relevantní informace a akce, potřebuji o Tobě vědět více než jen e-mailovou adresu. 


Jak jsou Tvé údaje zabezpečeny?
Moc dobře vím, o jak citlivou věc v dnešní době jde. Proto spolupracuji s profesionály, kteří spravují data například bankám. Tvoje údaje jsou tedy zabezpečeny na nejvyšší úrovni. Více informací nalezneš v mých pravidlech hry zde.

 

Nefunguje Ti okno pro zápis?
Zkontroluj si, zda máš ve svém zápisu správně vyplněná všechna pole. Na případné nedostatky Tě upozorní červené chybové hlášky s informací, co je potřebné opravit.

Pokud bude problém přetrvávat nebo se Ti objeví upozornění, že uživatel s uvedeným e-mailem již existuje, kontaktuj můj tým na podpora@hokejka.cz. Spolu se na to podíváte.

 

Jak aktivuješ svůj HOKEJKA účet?
Po zápisu do HOKEJKY Ti přijde aktivační e-mail. V něm klikni na odkaz „aktivovat“. Vzápětí Ti přijde e-mail, kterým Tě uvítám jako plnohodnotného člena týmu HOKEJKA.  

V případě, že Ti aktivační e-mail s odkazem nedorazil, zkontroluj složku spam nebo napiš na podpora@hokejka.cz a můj tým Ti poradí.


Jak si změníš heslo?
Heslo a ostatní údaje si můžeš změnit po přihlášení v sekci Můj účet.

Co dělat, když zapomeneš heslo?
Zvol „Přihlášení“ a v dolní části okna klikni na „Obnova zapomenutého hesla“. Následně zadej svůj e-mail. Na něj Ti přijde zpráva s odkazem a po zadání nového hesla se opět jednoduše přihlásíš.

Pozor! Pokud jsi zapsán do HOKEJKY přes Facebook, tak stačí pouze kliknout na tlačítko „Přihlásit se přes Facebook“ a být současně přihlášen k svému facebookovému účtu.

 

Nemůžeš se přihlásit k svému HOKEJKA účtu pomocí e-mailu a hesla?
Přihlašování přes e-mail a heslo není možné, pokud je Tvůj účet veden na přihlašování přes Facebook. V tom případě se přihlásíš pomocí tlačítka „Přihlásit se přes Facebook“.

Pokud ses do HOKEJKA týmu zapsal pomocí e-mailu a hesla a zapomněl jsi heslo ke svému účtu, tak proveď obnovu zapomenutého hesla.

V případe, že si nepamatuješ ani svůj přihlašovací e-mail, napiš na podpora@hokejka.cz a můj tým ho s Tvou pomocí najde. 


Chceš vystoupit z HOKEJKA týmu?
Napiš mi na podpora@hokejka.cz e-mail, kde uvedeš svůj požadavek, jméno, HOKEJKA ID a e-mail, pod kterým jsi zapsán. Můj tým na základě těchto informací Tvůj účet zruší a Tvé ID deaktivuje.

2. HOKEJKA a Tvůj e-mail

Nechodí Ti mé e-maily? Tady najdeš proč a co s tím můžeš udělat!

Co dělat, když Ti nechodí mé e-maily?

Vždy si zkontroluj kromě složky s doručenou poštou i ostatní složky jako spam, nevyžádaná pošta, promo akce či hromadná pošta. Často najdeš mé e-maily právě tam. Některé servery navíc bohužel poštu ode mě blokují, jak proti tomu můžeš hrát najít v tomto článku.

 

Proč je důležitý správný e-mail?
V současné době mi servery atlas.cz, volny.cz a centrum.cz neumožňují kontaktovat Tě e-mailem. Zprávy totiž zařadí do spamu nebo je vůbec nedoručí. Tuto situaci se snažím řešit. Než se mi to ale podaří, budu ráda, když při zápisu zadáš jiný e-mail. 
Pokud ses již zapsal pod jedním z těchto e-mailů a nepřišla Ti ode mě žádná zpráva, kontaktuj prosím můj tým na podpora@hokejka.cz. Spolu se na to podíváte a zasílání zpráv vyřešíte.
Pokud máš gmail.com nebo seznam.cz, podívej se níže :).

 

Zvolil jsi seznam.cz, a nic Ti ode mě nepřišlo?
Nezoufej, seznam.cz zařazuje mé e-maily do Nevyžádané pošty, Hromadné, či dokonce Spamu. V „Nastavení“ svého e-mailového účtu si vytvoř filtr podle následujícího obrázku. Poté klikni na „Uložit filtr“ a následně na „Uložit a zavřít“.

 

Máš gmail.com, a i tak nemůžeš najít zprávy ode mě?
Gmail mé e-maily doručí do složky Promo akce. Pro jejich jednoduché zařazení do doručené pošty jsem pro Tebe připravila následující návod. Takto Ti žádná přihrávka ode mě neujde. 

 

1. Jdi do složky Promo akce.

 

2. Otevři si mail od HOKEJKY, který Ti přišel z adresy info@hokejka.cz, a zvol možnost „Filtrovat podobné zprávy“.

 

3. Do pole „Od“ zadej e-mail info@hokejka.cz, do pole „Komu“ svůj e-mail a klikni na „Vytvořit filtr z tohoto vyhledávání“.

 

4. Zvol možnost „Zařadit do kategorie“, zaškrtni „Osobní“ a klikni na „Vytvořit filtr“.

3. Karta a HOKEJKA ID

Chceš vědět, jaký je rozdíl mezi kartou HOKEJKA a HOKEJKA ID? Čti dále.

Kdy Ti přijde HOKEJKA registračka?
Svou HOKEJKU dostaneš nejpozději do 5 až 6 týdnů od registrace. Můj tým na ni vytiskne Tvé jméno a odešle poštou na Tebou uvedenou adresu. Do té doby si můžeš své HOKEJKA ID uložit do aplikace mobile-pocket.

Proč je důležité číslo karty?
Jedná se o Tvoje unikátní HOKEJKA ID, díky kterému spoříš a čerpáš cash back a peníze nabité od partnerů, nikomu jej proto nesděluj.

 

Kde najdeš svůj HOKEJKA ÚČET a HOKEJKA ID?
Po přihlášení do HOKEJKY najeď kurzorem na své jméno vpravo nahoře a otevři si sekci Můj účet. V něm najdeš a můžeš editovat všechny informace ze zápisu.

Své unikátní patnáctimístné HOKEJKA ID najdeš ve třetím řádku shora. Ulož si ho do aplikace mobile-pocket a budeš ho mít stále při sobě.


Jak si uložíš HOKEJKA ID do telefonu?
Stačí, když si stáhneš aplikaci mobile-pocket (zde), v seznamu karet najdeš HOKEJKU a vyplníš své ID nebo foťákem načteš čárový kód. U mých partnerů pak jen ukážeš displej se zobrazenou kartou a čárovým kódem nebo rovnou nadiktuješ své ID.



Proč bys měl mít své HOKEJKA ID uložené v mobile-pocketu?
Mobile-pocket je chytrá aplikace, kterou si můžeš zdarma stáhnout do svého telefonu (zde). Jednoduše si do ní uložíš své HOKEJKA ID a můžeš se jím prokázat, kde bude potřeba. Navíc Ti neutečou žádné novinky z hokeje, o všem Tě budu informovat rychle, přehledně, online. V mobile-pocketu najdeš také seznam všech mých partnerů a jejich aktuální akce pro Tebe. A nahrát si můžeš taky všechny své ostatní karty, abys je nemusel pořád nosit s sebou.

 

Kam Ti mám HOKEJKA registračku poslat? 
Registračku Ti pošlu kamkoliv po České republice. Jen prosím správně vyplň svou adresu a raději zkontroluj, že jsi zadal i diakritiku (háčky, čárky) a číslo popisné. 
V zahraničí zatím neoperuji, proto Ti kartu nemůžu poslat například na Slovensko, do Anglie nebo Německa.

 

Uplynulo už 6 týdnů a Tvá HOKEJKA stále nedorazila. Co dělat?
V sekci Můj účet si nejprve zkontroluj, že máš správně vyplněné všechny údaje. Pokud ne, tak je prosím uprav podle následujících pravidel:

  • adresa musí být kompletní i s číslem popisným,
  • jméno bez zdrobnělin či přezdívek a s diakritikou.

Tvou registračku Ti nemůžu zaslat taky v případě, že ses zapsal vícekrát pod různými e-maily. Pokud je toto tvůj případ, kontaktuj prosím můj tým na podpora@hokejka.cz. Spolu vyberete hlavní e-mail a ostatní smažete.

Pokud máš údaje správně, zapsal ses pouze jednou a od Tvého zápisu uplynulo už více než 6 týdnů, tak napiš na podpora@hokejka.cz. Můj tým zjistí, kde se tvá registračka toulá.

 

V případě, že Ti Tvá HOKEJKA registračka již byla poslána, ale vrátila se mi, protože jsi si spletl adresu, tak Ti ji můžu poslat opět poštou (za poplatek 85 Kč) nebo si ji můžeš zdarma vyzvednout osobně na adrese: BPA sport marketing a.s., HARFA OFFICE PARK, 7. patro, Českomoravská 2420/15, 190 93 Praha 9.

 

Ztratil jsi svou HOKEJKA registračku?
Žádný strach, na adresu podpora@hokejka.cz mi prosím pošli své stávající HOKEJKA ID. Můj tým Ti starou kartu zablokuje a novou Ti pošle poštou. Vydání nové karty je spojené s poplatkem 150 Kč. Proto si svoji HOKEJKU pečlivě opatruj.

Jak můžeš zaplatit za vydání nové HOKEJKA registračky?
Poplatek 150 Kč prosím uhraď bankovním převodem na můj oficiální HOKEJKA účet. Pro snadné přiřazení platby prosím nezapomeň do textu pro příjemce uvést své jméno, příjmení a HOKEJKA ID. Podrobný návod se všemi potřebnými údaji Ti můj tým pošle e-mailem.

4. HOKEJKA TV a streamy z TELH

Chceš sledovat živé streamy z Tipsport extraligy? Tady se dočteš jak na to.

Chceš sledovat živé streamy z Tipsport extraligy?
Přihlas se do svého HOKEJKA účtu a zvol „HOKEJKA TV“. Zde najdeš živé streamy z Tipsport extraligy. Zápas si můžeš zvolit v menu, které najdeš dole pod oknem videa.

Prosím nezapomeň, že stejně jako potřebuješ brusle na hokej, tak pro správné fungování streamu na Tvém počítači je nutné mít:

 

Nefungují Ti streamy z Tipsport extraligy?
Zkontroluj si, že jsi správně přihlášen do svého HOKEJKA účtu. Pokud ano, zkus si překliknout pod oknem streamu na jiné zápasy a poté znovu na ten, který chceš sledovat. V případě, že problém přetrvává více než pár minut, nebo Ti nefunguje stream ze žádného zápasu, kontaktuj můj tým na podpora@hokejka.cz. Všechny krátkodobé výpadky se snažím hned řešit, abys mohl/a sledovat zápasy svého oblíbeného týmu!

 

Trhá se Ti obraz živého streamu?
Zkontroluj, zda máš dostatečné internetové připojení minimálně o rychlosti 2 Mbps, případně si přepni přehrávač na PC do nižší kvality (ikonka v pravém dolním rohu).

 

Streamy Ti nefungují dlouhodobě, nebo mají často výpadky?
Pokud jsi správně přihlášen/a ke svému účtu a přesto Ti streamy často nefungují, kontaktuj můj tým na e-mailu podporastreamy@hokejka.cz

5. Cash Back

Tady se dozvíš, co je cash back a jak se s ním hraje.

Co je cash back?
Za nákup u mých partnerů můžeš obdržet tzv. cash back, tedy předem definovanou částku či procento z nákupu, které získáš nazpět na svůj HOKEJKA účet. Tyto peníze můžeš uplatnit při svých dalších nákupech.

Jak můžeš získat cash back?
Jednoduše hraj se mnou a mými partnery. Z každého nákupu u vybraného partnera Ti vrátím část peněz zpět. Výše cash backu je vždy popsána u každé akce.

Jak můžeš svůj cash back využít?
Cash back jsou reálné peníze. Můžeš s nimi tedy platit u mých partnerů, jako kdyby to byla hotovost nebo platební karta.

Jak získat cash back u partnera?
1.    Pokud chceš spořit cash back, prokaž se u partnera svým HOKEJKA ID (plastovou kartou nebo ID uloženým v mobile-pocketu).
2.    Obsluha zadá ID do systému spolu s výší Tvého nákupu.
3.    Transakci okamžitě zaznamenám a na HOKEJKA účet Ti připíšu uspořený cash back.
Prosím ber na vědomí, že u služeb, jako je například nákup vstupenek a lístků, se doba připsání cash backu může lišit. Vždy Tě na to ale upozorním dopředu v popisu dané akce, tak žádný strach.

Jak platit pomocí naspořeného cash backu u partnera?
1.    V případě, že chceš platit naspořeným cash backem, prokaž se svým HOKEJKA ID (plastovou kartou nebo ID uloženým v mobile-pocketu) ještě před zahájením platby.
2.    Obsluha zadá ID do systému a zkontroluje výši Tvého naspořeného cash backu.
3.    Poté odečte příslušnou částku (celý naspořený cash back nebo jen jeho část) z Tvého HOKEJKA účtu a z hodnoty nákupu.
4.    Pokud Tvůj cash back nepokryje celý nákup, doplatíš zbytek hotovostí nebo platební kartou.

Jak platit pomocí nabitých poukazů/voucherů od partnerů?
1.    Pokud bys rád využil peníze nabité od daného partnera, prokaž se svým HOKEJKA ID (plastovou kartou nebo ID uloženým v mobile-pocketu ) ještě před zahájením platby.
2.    Obsluha zadá ID do systému a zkontroluje, kolik peněz máš nabito.
3.    Poté odečte příslušnou částku (celou nebo její část) a ty doplatíš zbytek hotovostí nebo platební kartou.

6. KABINA

Není kabina jako KABINA, podívej se, co vše najdeš v té své.

Co znamená neaktivní zůstatek v nastříleném skóre za tento měsíc?
Neaktivní zůstatek zobrazuje celkový cash back našetřený v daném měsíci. Na finanční vyrovnání s jednotlivými partnery potřebuji čas, proto Ti cash back aktivuji vždy začátkem příštího měsíce převodem na Tvé celkové skóre.  

Kdy bude Tvůj cash back z minulého měsíce aktivní?

Během prvních 5 pracovních dnů nového měsíce Ti cash back naspořený za předcházející měsíc převedu na HOKEJKA účet. V tu chvíli ho můžeš začít využívat u mých partnerů.  

Proč máš na svém HOKEJKA účtu více zůstatků?
Každý zůstatek zobrazuje jiný původ peněz a možnost jejich využití.
Naspořeno je Tvůj celkový naspořený cash back, kterým můžeš platit u všech partnerů.
Zůstatky se jménem partnera (např.: Eurolines) jsou peníze, které Ti partner nabil na HOKEJKA ID. Tyto peníze můžeš utratit jen u něho a jejich využití může být časově omezeno, proto mě pozorně sleduj, abys o nějaké nepřišel.

Proč Ti zmizely zůstatky od některých partnerů?
Každý partner Ti může nabít peníze jenom na určité období a po jeho skončení tato částka zmizí z Tvého HOKEJKA účtu. Z toho důvodu je využij radši co nejdřív.

K čemu jsou dobré kategorie partnerů?
Pro snadnou orientaci jsou všichni partneři roztřídění do jednotlivých kategorií podle odvětví a zaměření.
Zvol si kategorii a potom se podívej na mapu, kde se Ti zobrazí jen partneři z vybrané oblasti. Např. hledáš hokejové vybavení pro své dítě. V kategoriích partnerů si zvolíš "Hokejové potřeby" a na mapě Ti zůstanou jenom relevantní partneři. Podívej se, co Ti který partner nabízí.

7. Zůstatky a Transakce

Pokud hledáš přehled svých hokejových gólů, podívej se do této sekce.

Kde si můžeš zkontrolovat své transakce?
Všechny provedené transakce můžeš najít v Seznamu transakcí ve své KABINĚ. Většina z nich se objeví v systému okamžitě po provedení, některé o něco později. Všechny jsou přehledně popsané místem, časem a sumou.

Nemůžeš najít svůj nákup v Seznamu transakcí?
Z technických důvodů se všechny transakce nepřipisují do systému HOKEJKA okamžitě. Prosím zkontroluj popis dané akce, jestli tam není upozornění o datu připsání cash backu.
V případě služeb (např. cesta autobusem) Ti může být cash back připsán až po jejich realizaci. Je to z důvodu jejich případného zrušení nebo neuskutečnění (např. zrušení zápasů z technických příčin apod.).

Co označuje Cashback Web v seznamu transakcí?
Při nákupu u partnera jsi naspořil cash back v hodnotě X Kč, který byl připsán k Tvému zatím neaktivnímu nasbíranému zůstatku.

Co označuje Cashback terminál v seznamu transakcí?
Při nákupu u partnera jsi naspořil cash back v hodnotě X Kč, který byl připsán k Tvému zatím neaktivnímu nasbíranému zůstatku.

Jaký je rozdíl mezi Cashback Web a Cashback Terminál?
Rozdíl mezi Cashback Web a Terminál je ve způsobu, jakým je partner integrován. Jde o pro Tebe nepodstatnou informaci, protože nemá žádný vliv na Tvůj cash back.

Co znamená Aktivace zůstatku v seznamu transakcí?
Nasbíraný neaktivní zůstatek za celý měsíc se převede do Tvého Celkového skóre (Naspořeno), který můžeš využít k nákupům u všech partnerů.

Co znamená Využití zůstatku v seznamu transakcí?
Využití zůstatku označuje všechny transakce, u kterých ses rozhodl platit naspořeným cash backem nebo penězi nabitými od partnerů.

Co znamená Manipulační poplatek v seznamu transakcí?
Zápis do HOKEJKY i karta jsou zdarma. Můj provoz jako takový je ale spojen s určitými náklady. Pokud jsi tedy za tento měsíc naspořil více než 55 Kč, při aktivaci cash backu Ti odečtu 5 Kč jako manipulační poplatek. Ten zabezpečí můj chod.
Pokud jsi ovšem se mnou v tomto období vůbec nehrál nebo sis naspořil méně než 55 Kč, žádný poplatek Ti účtovat nebudu.  
Manipulační poplatek najdeš vždy ve svém seznamu transakcí i s vysvětlením.  Nemám co skrývat, a tak se nemusíš bát žádných dalších poplatků spojených s užíváním karty HOKEJKA.

Co znamená Oprava transakce v seznamu transakcí?
V případě chybného zadání cash backu (partner přičetl méně nebo více) můj tým upraví hodnotu cash backu v systému. V seznamu transakcí ji potom uvidíš pod tímto názvem i s jasným odůvodněním.

Co znamená Oprava neaktivního zůstatku v seznamu transakcí?
To je situace, kdy partner chybně zadá výši cash backu a my to opravíme ještě před aktivací zůstatku.