BPA sport marketing prodloužila spolupráci s Tipsport extraligou až do roku 2028

4. srpna 2021, 14:49

hokej.cz

Asociace profesionálních klubů ledního hokeje (APK LH) zvolila za výhradního marketingového partnera Extraligy ledního hokeje pro sezony 2023/24 až 2027/28 opět BPA sport marketing a.s. (BPA). Novinkou je formát spolupráce. Extraligovým klubům se podařilo centrální marketingová práva sjednotit, tudíž BPA pro sezony 2023/24 až 2027/28 bude přímo partnerem APK, sdružující všechny kluby.

„Děkuji APK za důvěru. Jsem potěšena jednotou klubů v zájmu celé soutěže. Jednání jsme zahájili přesně před rokem, protože potřebujeme mít dostatečný časový prostor pro jednání s partnery. Díky tomu jsme mohli nabídnout výrazně lepší podmínky než v minulosti, kdy byly smlouvy uzavírány těsně před zahájením příslušné sezony,“ říká předsedkyně představenstva a generální ředitelka BPA Jana Obermajerová.

„Chceme využít veškerý potenciál, aby Tipsport extraliga nadále rostla, a i díky ní hokej stále patřil k nejpopulárnějším kolektivním sportům v ČR.“

BPA je partnerem ELH již 26. sezonu a současně partnerem české hokejové reprezentace. Patří mezi přední agentury věnující se sportovnímu marketingu, s bohatými zkušenostmi v tomto oboru, dlouhodobě spolupracuje s top společnostmi působícími na českém trhu. Vlastní též specializovaný web hokej.cz, pořádá vyhlášení tradičních anket Zlatá hokejka a Sportovec roku.

„Jsme rádi, že se nám podařilo celý proces výběru generálního marketingového partnera dotáhnout zdárně do konce a jako APK si vyjednat na dané období výborné podmínky. Takto centrálně a jednotně obchodovaný marketing všech extraligových klubů znamená hlavně přínos pro hokej jako takový, ale zejména ekonomický efekt pro jednotlivé kluby. Děkujeme všem účastníkům, kteří se na úspěšném výběru generálního partnera ELH podíleli. Stejně tak i klubům a společnosti BPA sport marketing a.s.,“ říká Ing. Aleš Pavlík, prezident APK LH.

Foto: hc-vitkovice.cz

APK je zájmovým sdružením právnických osob, jejímiž členy jsou profesionální kluby ledního hokeje s právem účastnit se ELH.

„Těším se na další spolupráci, neboť jak avizovala APK, je tento krok sjednocení marketingu impulzem pro další profesionalizaci soutěže. Je to pro nás a kluby nová výzva, máme stejný cíl, chceme využít veškerý potenciál, aby Tipsport extraliga nadále rostla, a i díky ní hokej stále patřil k nejpopulárnějším kolektivním sportům v ČR. Děkuji dlouhodobým partnerům a fanouškům za věrnost, bez jejich podpory se žádná profesionální soutěž neobejde,“ říká Jana Obermajerová.

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz