DK: Zákrok Michala Gulašiho na Radka Smoleňáka z utkání Mountfield HK - HC Kometa Brno

Předseda disciplinární komise ELH Viktor Ujčík se na základě podnětů klubu Mountfield HK zabýval ve zkráceném řízení zákrokem hráče Michala Gulašiho na protihráče Radka Smoleňáka v utkání Mountfield HK – HC Kometa Brno (18. 3. 2019). V tomto případě (čas 19:50) shledal, že zákrok byl veden na protihráče, kterého bylo možné podle Pravidel ledního hokeje atakovat. Hráč nevedl svůj zákrok ve vysoké nájezdové rychlosti, v době střetu držel ruce u těla a před zákrokem se neodrazil. Při střetu zasáhl ramenem protihráčům hrudník a souběžně helmou i helmu protihráče, podle názoru předsedy disciplinární komise ELH byl nicméně tento doprovodný kontakt nahodilý a nelze ho kvalifikovat jako úmyslný zásah do oblasti hlavy nebo krku. Předseda disciplinární komise ELH proto řízení s hráčem Michalem Gulašim (HC Kometa Brno) zastavil.

Hokejka doporučuje