Rozhodnutí DK: Jednání hráče Jaroslava Bednáře z utkání BK Mladá Boleslav x Mountfield HK

Jednání hráče Jaroslava Bednáře z utkání BK Mladá Boleslav - Mountfield HK, které bylo předsedou Disciplinární komise ELH řešeno na základě podnětu klubu BK Mladá Boleslav, přičemž v utkání nebyl hráči Bednářovi uložen za toto jednání rozhodčími René Hradilem a Romanem Mrkvou žádný trest. Předseda Disciplinární komise ELH shledal po provedení dokazování videozáznamem předmětné situace, že Bednář byl při pokusu o jízdu do prostoru za brankou družstva klubu BK Mladá Boleslav atakován protihráčem Davidem Štichem, který zcela prokazatelně přiložil svou levou paži na oblast krku Jaroslava Bednáře a jelikož Bednář v inkriminovaném okamžiku nebyl v držení puku, dopustil se tím Štich provinění ve smyslu čl. 150 pravidel ledního hokeje 2014-2018. Souběžně s tím ovšem předseda Disciplinární komise ELH shledal jako nepochybné, že Hráč reagoval nepřiměřeně nastalé situaci, ač mohl zákrok Šticha v konečném důsledku způsobit Bednářův pád na hrací plochu, má předseda Disciplinární komise ELH za to, že Bednář svým jednáním spočívajícím zejména v zakopnutí nohou zneužil Štichova zákroku k tomu, aby se přehráváním následku tohoto zákroku a teatrálním pádem na ledovou plochu pokusil ovlivnit úsudek rozhodčích a docílit tímto nesportovním způsobem vyloučení protihráče. Na základě těchto skutečností předseda Disciplinární komise ELH usoudil, že se Jaroslav Bednář svým jednáním dopustil disciplinárního přestupku Nafilmovaný pád nebo přehrávání dle čl. 138 Pravidel ledního hokeje. (zdroj videa: BPA Sport Marketing)

Hokejka doporučuje