Nápověda

1. OBECNÁ NÁPOVĚDA

Přihlášení / Údaje

- Jak jsou Tvé údaje zabezpečeny? Moc dobře vím, o jak citlivou věc v dnešní době jde. Proto spolupracuji s profesionály. Tvé údaje jsou tedy zabezpečeny na nejvyšší úrovni. Více informací nalezneš v mých pravidlech hry zde.

- Nefunguje Ti okno pro zápis? Zkontroluj si, zda máš ve svém zápisu správně vyplněná všechna pole. Na případné nedostatky Tě upozorní červené chybové hlášky s informací, co je potřebné opravit. Pokud bude problém přetrvávat nebo se Ti objeví upozornění, že uživatel s uvedeným e-mailem již existuje, kontaktuj můj tým na podpora@hokejka.cz, podíváme se na to spolu.

- Jak aktivuješ svůj HOKEJKA účet? Po zápisu do HOKEJKY Ti přijde aktivační e-mail. V něm klikni na odkaz „aktivovat“. Vzápětí Ti přijde e-mail, kterým Tě uvítám jako plnohodnotného člena týmu HOKEJKA. V případě, že Ti aktivační e-mail s odkazem nedorazil, zkontroluj složku spam nebo napiš na podpora@hokejka.cz a můj tým Ti poradí.

 

Změny

- Jak si změníš heslo? Heslo a ostatní údaje si můžeš změnit po přihlášení v sekci Kabina, Můj účet. 

- Co dělat, když zapomeneš heslo? Zvol „Přihlášení“ a v dolní části okna klikni na „Obnova zapomenutého hesla“. Následně zadej svůj e-mail. Na něj Ti přijde zpráva s odkazem a po zadání nového hesla se opět jednoduše přihlásíš.

Pozor! Pokud jsi zapsán do HOKEJKY přes Facebook, tak stačí pouze kliknout na tlačítko „Přihlásit se přes Facebook“ a být současně přihlášen k svému facebookovému účtu.

- Nemůžeš se přihlásit k svému HOKEJKA účtu pomocí e-mailu a hesla? Přihlašování přes e-mail a heslo není možné, pokud je Tvůj účet veden na přihlašování přes Facebook. V tom případě se přihlásíš pomocí tlačítka „Přihlásit se přes Facebook“. Pokud ses do HOKEJKA týmu zapsal pomocí e-mailu a hesla a zapomněl jsi heslo ke svému účtu, tak proveď obnovu. V případe, že si nepamatuješ ani svůj přihlašovací e-mail, napiš na podpora@hokejka.cz a můj tým ho s Tvou pomocí najde.

 

Vystoupení 

Chceš vystoupit z HOKEJKA týmu? Napiš mi na podpora@hokejka.cz e-mail, kde uvedeš svůj požadavek, jméno, HOKEJKA ID a e-mail, pod kterým jsi zapsán. Můj tým na základě těchto informací Tvůj účet zruší a Tvé ID deaktivuje. 

 

Registrační karta

- Kam Ti mám poslat registrační kartu? 
Kartu Ti pošlu kamkoliv po České republice, v zahraničí zatím neoperuji, proto Ti kartu nemůžu poslat například na Slovensko, do Anglie nebo Německa. Jen prosím správně vyplň svou adresu a raději zkontroluj, že jsi zadal i diakritiku (háčky, čárky) a číslo popisné. 

- Uplynulo už 6 týdnů a Tvá HOKEJKA stále nedorazila. Co dělat?
V sekci Můj účet si nejprve zkontroluj, že máš správně vyplněné všechny údaje. Pokud ne, tak je prosím uprav tak, aby adresa byla kompletní, tzn. i s číslem popisným. Jméno musí být bez zdrobnělin či přezdívek a s diakritikou. Tvoji kartu Ti nemůžu zaslat taky v případě, že ses zapsal vícekrát pod různými e-maily. Pokud je toto tvůj případ, kontaktuj prosím můj tým na podpora@hokejka.cz, spolu vyberete hlavní e-mail a ostatní smažeme.

Pokud máš údaje správně, zapsal ses pouze jednou a od Tvého zápisu uplynulo už více než 6 týdnů, tak napiš na podpora@hokejka.cz. Můj tým zjistí, kde se tvá karta toulá.

V případě, že Ti Tvá karta již byla poslána, ale vrátila se mi zpět, protože nejsou Tvé údaje správné, můžu Ti ji poslat znovu poštou (za poplatek 85 Kč) nebo si ji můžeš zdarma vyzvednout osobně na adrese: BPA sport marketing a.s., HARFA OFFICE PARK, 7. patro, Českomoravská 2420/15, 190 93 Praha 9.

- Ztratil jsi svou registrační kartu? Žádný strach, na adresu podpora@hokejka.cz mi prosím pošli své stávající HOKEJKA ID. Můj tým Ti starou kartu zablokuje a novou Ti pošle poštou. Vydání nové karty je spojené s poplatkem 150 Kč. Proto si svoji kartu pečlivě opatruj.

- Jak můžeš zaplatit za vydání nové registrační karty? Poplatek 150 Kč prosím uhraď bankovním převodem na můj oficiální HOKEJKA účet. Pro snadné přiřazení platby prosím nezapomeň do textu pro příjemce uvést své jméno, příjmení a HOKEJKA ID. Podrobný návod se všemi potřebnými údaji Ti můj tým pošle e-mailem.

 

Ostatní

- Co dělat, když Ti nechodí mé e-maily (HOKEJKA NEWS)? Vždy si zkontroluj kromě složky s doručenou poštou i ostatní složky jako spam, nevyžádaná pošta, promo akce či hromadná pošta. Často najdeš mé e-maily právě tam. Některé servery navíc bohužel poštu ode mě blokují, jak proti tomu můžeš hrát, najdeš níže.

- Kde najdeš svůj HOKEJKA ÚČET a HOKEJKA ID? Po přihlášení do HOKEJKY najeď kurzorem na záložku KABINA, poté záložka Můj účet. V něm najdeš a můžeš editovat všechny informace ze zápisu. Své unikátní patnáctimístné HOKEJKA ID najdeš vždy po přihlášení vpravo nahoře.

 

 

2. POTÍŽE S DORUČOVÁNÍM HOKEJKA NEWS

- Nechodí Ti mé e-maily? Vždy si zkontroluj kromě složky s doručenou poštou i ostatní složky jako spam, nevyžádaná pošta, promo akce či hromadná pošta. Často najdeš mé e-maily právě tam. Některé servery navíc bohužel poštu ode mě blokují, jak proti tomu můžeš hrát najít v tomto článku.

- Proč je důležitý správný e-mail? V současné době mi servery atlas.cz, volny.cz a centrum.cz neumožňují kontaktovat Tě     e-mailem. Zprávy totiž zařadí do spamu nebo je vůbec nedoručí. Tuto situaci se snažím řešit. Než se mi to ale podaří, budu ráda, když při zápisu zadáš jiný e-mail. Pokud ses již zapsal pod jedním z těchto e-mailů a nepřišla Ti ode mě žádná zpráva, kontaktuj prosím můj tým podpora@hokejka.cz. Spolu se na to podíváte a zasílání zpráv vyřešíme.

Pokud máš gmail.com nebo seznam.cz, podívej se níže :)

 

Zvolil jsi SEZNAM.CZ, a nic Ti ode mě nepřišlo?
Nezoufej, seznam.cz zařazuje mé e-maily do Nevyžádané pošty, Hromadné, či dokonce Spamu. V „Nastavení“ svého e-mailového účtu si vytvoř filtr podle následujícího obrázku. Poté klikni na „Uložit filtr“ a následně na „Uložit a zavřít“.

 

Máš GMAIL.COM, a i tak nemůžeš najít zprávy ode mě?
Gmail mé e-maily doručí do složky Promo akce. Pro jejich jednoduché zařazení do doručené pošty jsem pro Tebe připravila následující návod. Takto Ti žádná přihrávka ode mě neujde. 

a) Jdi do složky Promo akce.

 

b) Otevři si e-mail ode mně, který Ti přišel z adresy info@hokejka.cz, a zvol možnost „Filtrovat podobné zprávy“.

 

c) Do pole „Od“ zadej e-mail info@hokejka.cz, do pole „Komu“ svůj e-mail a klikni na „Vytvořit filtr z tohoto vyhledávání“.

 

d) Zvol možnost „Zařadit do kategorie“, zaškrtni „Osobní“ a klikni na „Vytvořit filtr“.

 

3. HOKEJKA TV a streamy z TELH

- Chceš sledovat živé streamy z Tipsport extraligy? Přihlas se do svého HOKEJKA účtu a zvol „HOKEJKA TV“. Zde najdeš živé streamy z Tipsport extraligy. Prosím nezapomeň, že stejně jako potřebuješ brusle na hokej, tak pro správné fungování streamu na Tvém počítači je nutné mít:

- Nefungují Ti streamy z Tipsport extraligy? Zkontroluj si, že jsi správně přihlášen do svého HOKEJKA účtu. Pokud ano, zkus si překliknout pod oknem streamu na jiné zápasy a poté znovu na ten, který chceš sledovat. V případě, že problém přetrvává více než pár minut, nebo Ti nefunguje stream ze žádného zápasu, kontaktuj můj tým na podpora@hokejka.cz. Všechny krátkodobé výpadky se snažím hned řešit, abys mohl/a sledovat zápasy svého oblíbeného týmu!

- Trhá se Ti obraz živého streamu? Zkontroluj, zda máš dostatečné internetové připojení minimálně o rychlosti 2 Mbps, případně si přepni přehrávač na PC do nižší kvality (ikonka v pravém dolním rohu).

- Streamy Ti nefungují dlouhodobě, nebo mají často výpadky? Pokud jsi správně přihlášen/a ke svému účtu a přesto Ti streamy často nefungují, kontaktuj můj tým na e-mailu podporastreamy@hokejka.cz

 

Nenašel jsi, co hledáš? Napiš mi na podpora@hokejka.cz. Pravidla hry v týmu HOKEJKA najdeš ZDE.

HOKEJKA TV

HOKEJKA TV