BPA sport marketing se stala marketingovým partnerem CHANCE LIGY

Foto: Karolína Štolcová, hclitomerice.cz

30. července 2018, 13:04

Marek Hedbávný

Kromě toho, že druhá nejvyšší soutěž ponese od nové sezony název CHANCE LIGA, získala i nového marketingového partnera: stala se jím společnost BPA sport marketing.

„Dohodě předcházela jednání s vedením soutěže a s jednotlivými kluby, kterým bych chtěla za konstruktivní přístup poděkovat,“ řekla předsedkyně představenstva a ředitelka společnosti Jana Obermajerová. 

BPA sport marketing je dále výhradním marketingovým partnerem Českého hokeje, reprezentace a Tipsport extraligy. „Chceme se zaměřit především na další zviditelnění soutěže, přičemž využijeme zkušeností, které jsme díky dlouholetému působení v ledním hokeji získali,“ dodala Obermajerová.

„Chceme se zaměřit na další zviditelnění soutěže.“ 

Od roku 1993 prošlo druhou nejvyšší soutěží 42 klubů, mezi nimiž byla řada tradičních účastníků extraligy i mistři Československa a České republiky: jako třeba HC Dukla Jihlava, HC Kometa Brno, VHK ROBE Vsetín, Rytíři Kladno, HC Slavia Praha nebo ČEZ Motor České Budějovice.

Kluby z CHANCE LIGY bývají úspěšné i v baráži o postup: letos na jaře si návrat do Tipsport extraligy zajistily Karlovy Vary, o rok předtím se to povedlo Jihlavě, v sezoně 2014/2015 Chomutovu a v roce 2014 Mladé Boleslavi i Olomouci.

V příštím ročníku ještě zvýší prestiž soutěže přítomnost Jaromíra Jágra, který odehraje za Kladno celou sezonu. Dalšími ligovými osobnostmi jsou Zdeněk Kutlák, Jan Novák, René Vydarený, Tomáš Čachotský, Rostislav Martynek, Tomáš Divíšek, Jaroslav Roubík nebo Jiří Šimánek.

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz